test

PREČO JE DôLEŽITÁ PROFESIONÁLNA STAROSTLIVOSŤ

OD ODBORNÍKOV K ODBORNÍKOM. 

Jednoducho povedané: v pleti sa vyznáme.

Naše multifunkčné produkty obsahujú účinné látky v najvyššej koncentrácii, takže odborníci na pleť ich zbožňujú a samozrejme radi využívajú. Riaditeľ IMAGE Skincare, Dr. Marc Ronert vyvíja naše patentované zloženia tak, aby každý produkt prinášal viditeľné výsledky. Niektoré naše produkty a ošetrenia sú také účinné, že sú dostupné iba u licencovaných odborníkov. V tejto chvíli sa môžno pýtate, čo odlišuje Image Skincare od akéhokoľvek iného radu výrobkov, ktoré ste už doteraz skúsili. Tajomstvo spočíva v tom, že tu sú všetky ponúkané výrobky pred uvedením na trh dôkladne testované, aby sa potvrdila ich účinnosť. Pre spotrebiteľa to znamená, že každé jedno sérum, krém či prostriedok na čistenie pleti je preukázateľne schopné poskytovať žiadaný výsledok. Na vývoji a príprave všetkých výrobkov Image Skincare sa podieľajú medzinárodne uznávaní biochemici v spolupráci s lekárskym zborom. Využívajú pritom len tie najkvalitnejšie farmaceutické ingrediencie na dosiahnutie jedinečných klinických výsledkov.

IMAGE Skincare je dostupný v  52 krajinách sveta.
Používame multinacionálny, multikulturálny prístup na ceste k zdravej pokožke, to znamená, že ponúkame sortiment pre všetky odtiene aj typy pokožky. U IMAGE Skincare nie je vynechaný nikto, myslíme na všetkých.

CARE FOR SKIN FOUNDATION -NADÁCIA

Nadácia Care for Skin je taká nezisková organizácia, ktorej cieľom je pomôcť ľuďom, ktorý majú zjazvenú, popálenú alebo inak poškodenú pokožku, napr. následkom úrazu alebo genetickej poruchy.

Našim cieľom je vrátiť normálny výraz tváre a fyzický vzhľad ľuďom, ktorí si to nemôžu finančne dovoliť.

Pre viac informácií navštívte stránku: www.CareForSkin.org 

Táto webová stránka používa súbory cookies.

Súbory cookie používame na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií komunity a analýzu návštevnosti našich webových stránok. Vaše údaje o používaní webovej lokality zdieľame s našimi partnermi v oblasti sociálnych sietí, reklamy a analýzy, ktorí môžu tieto údaje kombinovať s inými údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré získali z iných služieb, ktoré vyoužívate.

Základné
Štatistika a marketing